Pages

Impian saya...

Cahaya Mata

Jauharah Aryssa Bt Mohd Azri...itulah nama yang bermain difikiran, sehinggalah saya selamat melahirkan..alahamdulilllah..
Dengan izin Allah SWT, saya telah dikurniaakan seorang puteri yang sangat comel...

Nak Tau pengalaman masa melahirkan???ehheehhe rahsiatu..

Wednesday, April 22, 2009

Harini...24 april 2009 genap 5tahun kami bercinta....teringat saat manis dan pahit ketika menjalani hidup sebagai sepasang kekasih.Pelbagai rintangan & dugaan yang terpaksa dilalui.... satu detik peristiwa yang dapat menjadikan saya seorang wanita yang tabah & matang...Dalam hangat bermadu kasih..mengenal & mendalami hati masing2...kami terpaksa berpisah kerana HATI....dalam saat yang sama terpaksa bersaing mendapatkan CINTA yang hakiki... Saya Redha..dan yakin Tuhan itu lebih tahu jalan hidup sesorang .....Saat berjauhan membuatkan saya terus bangun dan cekal hadapinya..dgn sokongan keluarga dan kawan.Tapi...bila CINTA seseorang itu ikhlas...ia tidak akan merubah apa2...Kami berjumpa secara senyap2 tanpa pengetahuan keluarga..Kehidupan harian kami dihiasi dengan doa setiap hari. "KALAU JODOH TAK KEMANA"itulah ungkapan yang digenggam dalam hati ini..sehingga satu saat dengan izin & kekuasaan ALLAH SWT kami diikat dengan tali pertunangan..pada 25 Mei 2008Masa itulah betapa bersyukurnya dgn jari yang dihiasi denagn sebutir cincin sebagai tanda.. ALHAMDULILLAH..7 bulan selepas mengikat tali pertunangan, kami merancang untuk hidup bersama sebagai pasangn suami isteri yang sah...Tarikh telah ditentukan,Dalam saat sibuk merancang perpisahan..pelbagai olakan yang kami hadapi, namun kekuatan cinta itu terlaksana hingga kejinjang pelamin... Kami dinikahkan pada 11 JANUARI 2009 dengan sekali lafaz.Detik itulah yang tak akan pernah saya lupekan samapi ke akhir nafas.... titisan airmata membuktikan betapa indahnya...Sekarang...kami hidup bahagia..alhamdulillah. Saya berasa bertuah kerana memiliki seorang suami yang membimbing, dan juga penyayang .Saya berharap suatu hari nanti kami akan dianugerahkan seorang cahaya mata yang paling comel & bijak.Amin....