Pages

Impian saya...

Cahaya Mata

Jauharah Aryssa Bt Mohd Azri...itulah nama yang bermain difikiran, sehinggalah saya selamat melahirkan..alahamdulilllah..
Dengan izin Allah SWT, saya telah dikurniaakan seorang puteri yang sangat comel...

Nak Tau pengalaman masa melahirkan???ehheehhe rahsiatu..

Wednesday, April 22, 2009

Debaran Menjadi sepasang SUAMI ISTERI...

Bunting yang direka khas...bagi menghargai para tetamu dgn ungkapan "SELAMAT DATANG"
Inilah Sekalung Rantai yang dihadiahkan kepada saya... sbg ISteri yang amt dicintai..hehe
Pembacaan Taklik....tersentuh jugak bila dengar..tapi malangnya..
.tok kad tu xpanggil keluarla pulak...ish..sabarjela...
kiteni tertinjau2 la dari kamar pengantin...huhu
Wa...dari air muka pun kite dapat rasakan debaran My Husband nak terima akd. .hehe lagi2 abng kandung saya sendiri iaitu MUHD FIRDAUS B SUPIAN yang mengakadkan. Inilah sejumlah WANG HANTARAN bernilai RM7700.00 dan mas kahwin sebanyak RM200.00 Kucupan Pertama Seorang suami kepada isterinya... masatu terasa sangat dihargai..nak nagis pon ade gak.. dan sempat possing jugak tu